گوادر کے پہلے گولف کورس کا افتتاح چائنا پاک گالف اسٹیٹس میں کردیا گیا.

  • IMG-20201127-WA0025.jpg

اسلام آباد – گوادر میں منعقدہ ایک تقریب میں پہلے 9 ہول گولف گولف کورس کا افتتاح این 10 کوسٹل ہائی وے پر کیا گیا۔

اس سے پہلے 6 گولڈ بنانے کا منصوبہ تیار کیا گیا گولف کورس فیچر 9 ہول گولف کورس میں اپ گریڈ کیا گیا ہے اور اس کی توقع 18 ماہ کے اندر تیز رفتار ٹریک پر ہوگی۔

فیچر گالف کورس جو گوادر کا پہلا ہوگا ایک پرتعیش رہائشی کمیونٹی میں واقع ہے جس کا نام سی پی آئی سی گلوبل کے ذریعہ چائنا پاک گولف اسٹیٹ ہے۔

افتتاحی تقریب گوادر ڈویلپمنٹ اتھارٹی کے شاہد علی ڈائریکٹر نے سائٹ پر کی۔ اس موقع پر انہوں نے کہا کہ “یہ گوادر کی ترقی میں ایک انتہائی دلچسپ وقت ہے۔ گالف کورس بین الاقوامی شہروں کی ایک لازمی خصوصیت ہیں اور چین پاک گالف اسٹیٹس میں اس گالف کورس کا افتتاح وزیر اعلی جام کمال خان اور ڈائریکٹر جنرل جی ڈی اے شاہ زیب کاکڑ کی سرپرستی میں گوادر کی تیزی سے ترقی کا ثبوت ہے جنہوں نے شہروں کی ترقی کو ترجیح دی ہے۔ گوادر میں گورننگ اتھارٹی کی حیثیت سے ہم نجی شعبوں کی صلاحیت کو تسلیم کرتے ہیں اور گوادر میں آنے والے قابل اعتماد سرمایہ کاروں کی مدد کریں گے تاکہ وہ شہروں میں تیزی سے ترقی کا حصہ بن سکیں۔

چائنہ پاک گالف اسٹیٹس کے چیف انجینئر وقاص معظم نے کہا کہ ہم گوادر کی ترقی کے لئے آگے بڑھ رہے ہیں۔ ہمارے پہلے پروجیکٹ انٹرنیشنل پورٹ سٹی میں ترقیاتی اور بنیادی ڈھانچے کے کاموں کو ختم کرنے کے بعد ، میگا چائنا پاک گالف اسٹیٹس پروجیکٹ میں اب تیز رفتار سے ترقیاتی کام جاری ہیں جو 6.7 ملین مربع فٹ پر پھیلا ہوا ہے۔ چونکہ اس شہر کی ترقی چین گالف اسٹیٹ میں گوادر میں سب سے بڑی رہائشی جماعت ہوگی اور گالف میں 6 ہول کورس سے فیچر 9 ہول گولف کورس میں اپ گریڈ کرنا گوادر میں عمدہ کارکردگی کے ہمارے عزم کا ثبوت ہے۔

گراؤنڈ بریکنگ تقریب میں گوادر ڈویلپمنٹ اتھارٹی کے سینئر معززین نے نادر بلوچ اسسٹنٹ ڈائریکٹر جی ڈی اے ، مقامی تاجروں اور سی پی آئی سی چائنا پاک گالف اسٹیٹس کے عہدیداروں سمیت شرکت ک

Comments

comments