کیا وکی جمائمہ خان کا کزن ہے مفتی کفائیت اللہ کے بیان پر جمائمہ بول اٹھیں

  • IMG_20191107_064806.jpg

برطانوی دستاویزی فلم پروڈیوسر اور وزیر اعظم عمران کی سابقہ اہلیہ جمیما گولڈسمتھ نے جے یو آئی (ف) کے رہنما مفتی کفایت اللہ کے پُرجوش دعوے پر طنزیہ کہا کہ ان کے کزن ‘وکی’ نے وکی لیکس کی بنیاد رکھی۔

 

ایک نجی نیوز چینل کو انٹرویو دیتے ہوئے مفتی کفایت اللہ نے دعوی کیا تھا کہ جمیما کا پہلا کزن وکی نامی شخص تھا جس نے وکی لیکس کی بنیاد رکھی تھی۔

کفایت اللہ نے قومی ٹی وی پر کہا تھا ، “عمران خان ، جمیما ، سنار خاندان ، ہنری کسنجر اور وکی لیکس ایک ہی ایجنڈے کے پر عمل پیرا ہیں۔

جواب میں جییما نے ٹویٹ کیا۔

“ان لوگوں کے لئے جو اردو نہیں بولتے ہیں – بظاہر میرا ایک پہلا کزن ہے جس کا نام” وکی “ہے – جس نے وکی لیکس کو ترتیب دیا- جو صیہونی آلہ کار ہے ، جو عمران خان کے صیہونی ایجنڈے کی حمایت کرتا ہے۔ یہ نام نہاد اسلامی اسکالر / عالم دین کہنا ہے کہ .. “وکی کزن ہے جمیما کا”

مفتی کفایت اللہ جے یو آئی (ف) کے رہنما ہیں جنھیں اس دن گرفتار کیا گیا جب ان کی جماعت نے آزادی مارچ شروع کیا ہوا ہے

کچھ دن بعد ، کفایت اللہ کو پشاور ہائی کورٹ نے ضمانت پر رہا کردیا۔

مفتی کفایت اللہ کو ریاستی اداروں کے خلاف اشتعال انگیز بیانات دینے پر اسلام آباد سے گرفتار کیا گیا تھا۔
اس احتجاجی مارچ کی حمایت حزب اختلاف کی جماعتوں نے کی ہے جن میں پاکستان مسلم لیگ نواز ، پاکستان پیپلز پارٹی اور عوامی نیشنل پارٹی شامل ہیں۔

اپنی ویب سائٹ کے مطابق ، وکی لیکس “ایک کثیر قومی میڈیا تنظیم اور اس سے وابستہ لائبریری ہے۔ اس کی بنیاد 2006 میں اس کے ناشر جولین اسانج نے رکھی تھی۔

وکی لیکس کا کہنا ہے کہ وہ “جنگ ، جاسوسی اور بدعنوانی پر مشتمل سرکاری مواد کی سنسر شدہ یا دوسری صورت میں محدود دستاویزات کے تجزیہ اور اشاعت میں مہارت رکھتا ہے۔ اس نے اب تک ایک کروڑ سے زیادہ دستاویزات اور اس سے وابستہ تجزیے شائع کیے ہیں۔”

 

Comments

comments